Monday 23 October 2017

T101 Korg Handel Forex Fabrik


T101 Basket Trading System. This är ett Forex-system som publicerades av näringsidkare 101 juli. Alla jag gäst känner till om detta stora system som kan göra minst 1000 pips per vecka, min första kunskap om detta system är från Forex fabriken från den här bloggen jag vill dela om detta system. VARNING Denna metod kan låta enkelt men det här är inte för NEWBIES Att använda detta system utan grundläggande handelskunnighet kommer definitivt att blåsa ditt konto. Du måste ha minst en 1 års handelserfarenhet för att förstå teorin om denna metod. Det finns andra system som är lämpligt för nybörjare Detta är inte de ONE Stop-posta frågorna i tråden jag svarar inte på dem. Jag har spelat den här metoden i ca 3 månader nu och returen är ganska bra. Det här är en mycket enkel metod och det är helt baserad på prisåtgärd, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto och se till att den mäklare du väljer har ff-paren måste ha i sin plattform. 1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 C HFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. The topp sju par är inställda 1 och botten är inställd 2 Dessa par kommer att säkra varandra Fräscha starta denna metod i början i veckan så får du en bra titt på paren som veckorna går på. Ställ 1 handla dem KORT och sätt 2 handla dem LONG No SL och no TP Så mycket som möjligt kör ett manus för att upprätthålla rätt timing i öppningen dem Klicka två gånger vinstkolumnen på din terminal så att de positiva vinstparen håller sig överst och negativen ligger längst ner eller vice versa Ursprungligen är ordningen för dessa par en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer att märka paren kommer att börja göra en ordentlig order Alla köperna kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa Det är som att sätta på vila det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts till botten och det tydligare vattnet över en dag eller två, alla köper om negativa kommer att ligga under och sälja om positiva kommer att vara överst. Nu är indikationen att du ska titta på, helst de 7 nedgångarna ska vara upptagna av negativen, första paret i det negativa som passerar gränsen för positiva och negativa är de par vi är bekymrade om ett av det negativa hoppet till spåret 8 räknas från botten finns också ett motsvarande positivt som kommer att hoppa till spåret 7 Detta är signalen Vi kommer att handla de två par som hoppar utanför gränsen. Du borde ha ett annat konto där du kommer att göra verklig handel Du kommer att handla de två paren som hoppar ut Om paret som hoppar upp är Långt handlar du de två avbrutna paren LONG eller vice versa Jag också handla de kommande två paren som hoppar över gränsen Jag begränsar mig till att bara 4 par handlas på en gång. Vinsten är upp till dig, vad jag gör är när paret i handeln återvänder 2 slitsar så stänger jag det. Kom ihåg inte vidrör ditt demokonto som denna wi ll fungera som din indikator och hålla den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för något par i paret och handla dem sedan. Lättaste anteckningar De ovanstående paren du ser är för de ursprungliga parningarna Användningen av denna parning avbröts och ersattes av Universalparingarna där alla framtida indikatorer var gjorda för att passa Nedan finns Universal Pairings. Parpar 1 AUDUSD 2 NZDJPY 3 GBPCHF 4 EURUSD 5 EURCHF 6 CHFJPY 7 USDJPY. Buypar 1 USDCHF 2 EURGBP 3 NZDUSD 4 GBPUSD 5 EURJPY 6 AUDJPY 7 GBPJPY . Jag hoppas jag förklarar det bra. Lycka till handel. Kasket Trading System T101-systemet. Jag har ingen tvekan om vad du säger tack för att jag delar det här systemet som det verkar vara nytt och intressant. Även om jag inte kan förstå varför du skulle upprepa samma sak exponering när du vet fullt ut resultatet. Så vad gör du med alla pippar du gör några semesterplaner. De flesta människor vill veta det nitty gritty av ditt system Men jag är konstig, det är intressant att känna till systemet, men det s mer intressant att figurera e ut vilken typ av person som står bakom systemet Så du måste ha gjort din miljon nu med resultaten du har, hur känns det? Var pengar för lätt som du kände dig skyldig att ge tillbaka genom att ge systemet till allmänheten. PipScorer Hello , Jag kan se att det inte finns mycket entusiasm här än i det andra forumet. Anser att detta forum är mindre aktivt i allmänhet och jag antar att många handlare bläddra i båda forumen så att de är medvetna om din metod redan. Då finns det klart mindre människor går in i tråden, men om det inte finns någon kvantitet kan det vara quality. Pipscorer, förnyar du ditt indikatorkonto varje vecka eller lämnar du ensam hela tiden Vilken tid går du in i handeln och kan du snälla beskriva proceduren som om du handlar live Jag tror att det här kommer att hjälpa oss att förstå mer om hur du går in och tar dig ut Tack. Pipscorer, förnyar du ditt indikatorkonto varje vecka eller lämnar du ensam hela tiden Vilken tid går du in i handeln och kan du snälla skissera förfarandet kostsam som om du handlar i live Jag tror att det här hjälper oss att förstå mer om hur du går in och tar dig ut Tack. Tyvärr för att dubbelposta, Det berodde på dålig anslutning. Jag kan inte öppna den här filen från FF, har någon en fungerande kopia som de kan dela här Tack i förväg. Hal108 Jag kan inte öppna den här filen från FF, har någon en fungerande kopia som de kan dela här Tack i förväg. PDF är skadad.108 Tack för att du delar din metod. Ännu vill jag veta kort när och hur jag måste göra positioner och stänga positioner med din metod. Jag läste ditt FF s forum. Jag förstod att din metod skulle kunna delas upp i två stora Entry rules. Entry och nära punkter i din metod sammanfattas enligt följande. Och jag lägger ner med mina 4 frågor Q1-Q4 Kan du hjälpa mig att svara. om jag är fel ser jag till dig för vägledning. Jag kan säkert se ditt intresse för den här metoden, du spenderar din tid så att alla dessa presentationsscheman gör mig inspirerad för att ge dig den vägledning du behöver till 3 av frågorna angående SL Ja jag har i en form av EA och det heter Konto eller ProfitProtect Den ena är för miniaccount och den andra är för std-kontot idont vet vilken nu EA kan laddas ner här Forex Factory - Visa ett enkelt inlägg - Enkel handelsmetod med trader101 När det gäller riktlinjerna för den EA, går i samma tråd till Post 488 Page 33 och Post 239 sidan 16 Den stoppavbrott som används här är inte den normala pipstoppförlusten som du ser, den är i form som 56 eller 560 Hur jag kom fram till denna slutsats ta 14 par vid 40 pipsx 1 00 gör 560 på det samma EA jag har vinstslagsmetoden Det här är också den första EA du ser att ha en efterföljande vinst slutar inte pipstopp Den teknik som används är det rör dig du vinstlåsar när du ackumulerar mer vinst. Du ber om mig om hopppar som jag normalt handla under tidsintervallet Handla endast ett par par, vilket ger lite vinst samtidigt som du väntar på buduppsättningen. På morgonen öppnar NY när de flesta grundämnena släpps, jag handlar korgen som är 14 par raka det antingen köper vi allt eller sälja al l som nyheterna kommer ut sin etiher pro usd eller anti dollar, pro USD vi säljer vid 14, anti dollar vi köper alla valutor tekniken för handel 14 par raka används under trending marknaden och det är här vi gör dig en massor av pips Om du vet hur man handlar med denna tehnika kan jag kanske svara på dina frågor, men känner dig fri att läsa mer information om den tråden över den andra sidan och du kommer att märka att de dagliga handlarna har upptäckt något som vi inte har sett före detta är som om jag hittade en stor grotta av rikedom och kunde utforska den redan i 2 år, nu ger jag dig en skiss för att upptäcka någonting också Innovat som jag alltid säger. Jag har ingen tvekan om vad du säger tacka dig för dela detta system som det verkar novelt och intressant Även om jag inte kan förstå varför du skulle upprepa samma exponering när du vet det bra utfallet. Så vad gör du med alla pippar du gör några semesterplaner. De flesta människor vill känna din nitty nitty gritty Men Jag är konstig, intressant att känna till systemet, men det är mycket intressantare att ta reda på vilken typ av person som står bakom systemet. Så du måste ha gjort din miljon nu, med resultaten du har, hur känns det. lätt som du kände dig skyldig att ge tillbaka genom att ge systemet till allmänheten. Om du är konstig, vill jag bara dela med det här Allt eftersom jag gillar att höra historier om lycka och mycket tack, det gör alltid min dag pengar är inte lätt låt mig påminna dig, det är hårt arbete och engagemang som gör det enkelt Inga semesterplaner har just kommit från Hawaiii förra månaden. Bara att komma ihåg som den person som upptäckte Basket Trading System. Hal108 kan jag inte öppna den här filen från FF, har någon en fungerande kopia som de kan dela här Tack i förväg. Den här kopian är av någon annan som försöker sätta in ord hennes förståelse av systemet. Du PM mig och jag kommer att skicka dig reglerna, inte det kopiera, min egen personliga copy. Basket Trading System T 101. Behövs för att klargöra den korrekta inställningen. I det här läser jag många gånger om den här korgmetoden, fick jag lite hjälp för att klargöra mitt problem som du ser, som vad du hade nämnt för IA, måste klicka på vinstkolonnen två gånger så som för att göra det stigande vinsten på topp mest borttappad hänvisar till några av din bifogade bild, det visst inte visa som vänligen hänvisa din 18 post på Forex fabrik forum Jag kan bara se på den bilden vinst kolumnen var inte i hjälp för det här tack . De flesta mäklare har följande Pairs.1 GBPUSD 8 CADJPY.2 EURGBP 9 AUDUSD.3 GBPCHF 10 USDJPY.4 CHFJPY 11 EURUSD.5 AUDJPY 12 EURCHF.6 EURJPY 13 GBPJPY.7 USDCHF 14 USDCAD. Om du använder IBFX-plattformen nedan är dina par till Hedge.1 GBPUSD 8 EURUSD.2 EURGBP 9 USDJPY.3 GBPJPY 10 AUDUSD.4 USDCHF 11 NZDJPY.5 NZDUSD 12 GBPCHF.6 AUDJPY 13 CHFJPY.7 EURJPY 14 EURCHF. De första sju paren är satt 1 och den andra är inställd 2 Dessa par kommer att säkra varandra Frisk starta denna metod i början av veckan, vilket kommer att ge du ser en bra titt på paren som veckorna går på Set 1 handlar dem KORT och ställer in 2 handlar dem LONG No SL och no TP Så mycket som möjligt kör ett manus för att upprätthålla rätt timing när de öppnas. Klicka två gånger på vinstkolonnen av din terminal så att de positiva vinstparen håller sig högst och negativen ligger i botten eller vice versa Ursprungligen är ordningen för dessa par en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer märka paren börjar Att göra en ordentlig order Alla köperna kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa. Det är som att sätta på vila på det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts till botten och det tydligare vattnet på toppen. Jag vill ta idag speciellt tack för att du delar ditt system Och jag glömde att tacka dig tidigare för att svara på min fråga om hantering av drawdown med förklaring förklarat. Jag kan se varför denna metod fungerar eftersom du är testa vattnet och du behöver bara 1 gång för att du ska kunna tjäna bra vinst Kanske som en bra belöning för riskfaktor Jag kommer att ta den här helgen för att läsa och studera så mycket jag kan mellan att äta rester. Jag är snabb lärare, så jag hoppas för att plocka upp det ganska snabbt. Förresten, jag ska på väg till Kauai för julafton i år hehe, jag vet att du ville gå till någonstans varm Jag är mer än glad att träffa dig, presentera dig för min familj , och vi kan prata om handel över öl Livet är mer än bara att tjäna pengar, måste ta lite tid att dekomprimera Ta mig upp på PM om du kan göra det. OK, jag tror att jag fick den övergripande tanken på metoden. Låter enkelt nog Köp eller Sälj 14 par på samma gång. Det finns redan massor av indikatorer tillgängliga offentligt för den här metoden. Tiden för mig att gå scavenge och pillage, förenkla det och börja göra Arrrgh. Julius, jag vill varna dig om att lägga ut handelsdeklarationer offentligt Du kanske vill ompröva det eftersom det finns många skrupelfria människor o n nätet som kan göra några dumma saker med information som det Bara en vänlig varning De flesta yrkesverksamma postar bara en PL blotter, inga handelsdetaljer. Tack igen för systemet. Kenny Rogers Julius, jag vill varna dig om att publicera handelsdeklarationer offentligt. Du kanske vill ompröva det eftersom det finns många skrupelfria människor på nätet som kan göra några förvirrande saker med sådan information Bara en vänlig varning Tack igen för systemet. Tack för varningen Övervägd Inga fler resultatposter, vi vet att detta är systemet, ingen ytterligare övertygande krävs. WHAT och vi kan aldrig se om du återhämtade din -50 ELLER ska jag säga blåst acc Eller kanske i förra veckan var det värre, inget statement där heller. Jag vill verkligen tro att folket här är smart nog att inte falla för din REALLY dålig marknadsföringskamp. Bara säkra alla problem och ge din försäljningswebbplatsadress. PipScorer Tack för varningen Övervägd Inga fler resultatposter, vi vet att detta är systemet, inte längre övertygande krävde Julius. moklopas om du blåste ditt konto eller kan inte tjäna pengar med det här systemet, det är ditt eget problem, inte Julius jag har blåsit två konton redan men det säger bara att jag inte fick poängen. Uppsats Hej Julius och alla . För positiv bias - handla riktningen av de bästa paren. För negativ bias - handla riktningen av de nedre paren. Men jag förvirrar lite med signalen i den nedersta raden av orestindikatorn. Totalt säljer totalt köp Short strong. total säljer totalt köp totalt säljer totalt köper 0 Korta weak. total köper totalt säljer lång strong. total köper totalt säljer totalt säljer totalt köper 0 långa weak. lets säger nu, säljer par på topp, köper par på bottom. then totalt säljer 100 totalt köper -200, totalt båda 100 -200 -100.so från ovanstående citat bör vi handla riktningen för bottenparet, därför köper vi. Men från orestet kommer detta villkor att visa oss Kort starkt. Konfigurera med denna motsättning. Beside är det möjlig that. total säljer totalt köper totalt säljer totalt köper totalt antal lls totalt säljer totalt köp.

No comments:

Post a Comment