Friday 4 August 2017

Trading System Avancerad Krigföring


Att genomföra ett handelssystem skulle verkligen göra denna version bra. Detta skulle göra fansen lyckliga och generera mer vinst. Mitt koncept skulle vara. Låt spelarna köpa en ATLAS-leveransbyteslåda båda parterna små handelsavgifter för att tillåta utbyte Endast vapen av samma nivå kan handlas . Eventuellt alternativ till att sälja BUFF-kit lite avgift för att användarna ska få dessa vapen uppgraderade. Tilläggsförslag dessa elitvapen har grundläggande prestanda och är inte avancerade och behöver buffs. Buff EPM3 parsec och tillåta alla bilagor elite och skada 15 för att göra det konkurrenskraftigt spelbar i core. Lynx behöver skada buff Mk14 behöver skada buff SN6 behöver skada buffs för att vara konkurrenskraftig S12 behöver skada och intervall buff. Alla eliter varianter måste vara kärnstyrka Dessa vapen är bara hardcore kapabla men inte kärnkonkurrens. Innehåller spellobby som begränsar sprängämnen MDL s lagar allt. Elit pistol kit hyror små avgift paket 12 24 48 timmars paket. Samling av elit komplett hela kläder skulle addsbuffs till ökningar i rörelseshoppar högre, flyttar lite snabbare ta mer skada etc beroende på outfit completed. Elite hjälmar glasögon som ger en cool HUD. Shields som tillåter emblem skapelser att placeras på - Även elit sköldar bör utföra det s droppe glas för att skjuta genom spår när plantat. I ett snabbt tempo där splittringar av sekunder saknas, är långsamma vapen irrelevanta. Grundläggande prestanda eliter har ingen plats i klassen av avancerade vapen om inte de faktiskt är avancerade. Avancerad Warfare General Discussion. Gear Trading System. Vem vill ha det specifika redskapet som du saknar för din favorituppsättning. Vem vill ha den en bra pistol som du bara inte kan ta hand om. Vad händer om du har Retired Gear men vill ha hela uppsättningen. Vad om du har ett dubbelt Legendariskt stycke eller topp tier gun. Yes jag vet många människor vill ha detta många Youtubers som gör Supply Drop öppningar önska att de kunde ge bort deras dup s och oönskade redskap till tittarna Och jag tror att det skulle lägga till mer i själva spelet och det finns flera sätt att detta skulle kunna nås En idé är fri handel, inga riktlinjer eller restriktioner En annan är nettovärdet XP Legendary 4000, Retired 3000, Elite 2000, Professional 1000 och Enlisted 500 Så handlar en Elite pistol för fyra Enlisted karaktärsutrustning. Verkar rättvis. Jag har ackumulerat mycket värdefullt redskap som jag har dubbletter av det jag skulle gärna avväga för redskap och vapen som jag inte har jag ma completionist Jag vill ha allt spelet har att erbjuda Det är en förbannelse. Har du en Atlas A3 PDW CQB Nigerian Infantry Loadout KVA Mercenary Exo Sentinel Mobil Exo. Want a HBRa3 Insanity MORS Läkaren eller Silver Bullet ASM1 Speakeasy AK12 RIP sedan vi har en handel. Jag har 11 Insanity s ELVEN Jag kan bara använda en som jag har genomfört varje dagliga utmaning sedan introduktionen och jag har inte en enda KVA Recon-bit. Tillägg detta skulle gynna samhället jag är säker på det Stärka vänner som kan hjälpa varandra att leta efter specifika saker. Vad är dina tankar Vill du ha ett handelssystem Vill du inte ha en Låt mig veta. Imagine Om det fanns ett handelssystem Vad skulle hända. Folk skulle bli mindre intresserade av att spela ett spel. Glädjen som känns genom att tjäna sällsynta saker kommer att vara borta om någon bara kunde ge det till dig. Tillhandahåller droppar och avancerat utbud. Droppar skulle känna sig föråldrade och ingen skulle köpa dem. Den enda anledningen till att människor vill ha ett handelssystem är att de är oturiga, otåliga , och arg Kanske i framtiden kan det vara en möjlighet, men från och med nu ser jag inte att det händer någon gång snart. 02-07-2015 06 51 PM. Message 6 of 9 96 Views. Re Gear Trading System. Jag skulle inte säga att folk skulle förlora intresset för att spela spelet jag känner ganska många människor som bara spelar för att se vad coolt utrustat de kan få. Jag tjänar det är mer givande än det som ges till dig Precis som Denial Champs-uppsättningen som kommer i juli till Xbox De tjänade sitt eget redskap Men det finns en skillnad mellan att tjäna någonting och en roll av tärningarna. Jag skulle inte säga någon någon skulle fortfarande för att få sakerna i första hand. För att människor är oturiga, otåliga och arga Ja, jag kan lätt överens att människor av den typen skulle vilja ha ett handelssystem men du kan inte gruppera alla i någon av de tre kategorierna och tur är en stor faktor för att få redskapet. Min äldre bror fick inte ett elitärt vapen förrän hans nionde Prestige och slaget i ansiktet var det NA-45 Screamin. Även om jag känner folk som har slutfört både Legendariska uppsättningar Carnevale och Sentinel CI utan någonsin köpa en ASD Det är tur. Men din poi nts är fortfarande giltiga. 02-07-2015 08 28 PM. Message 7 of 9 96 Views. Re Gear Trading System. Alla hittills har gjort rättvisa poäng mot ämnet och jag tackar dig för dina åsikter hittills. Men jag vill vara klar med någonting där kommer att vara människor som aldrig kommer att överväga att ge någon någonting om nämnda alternativ var tillgängligt och skulle lösa in alla oönskade saker för sig själva Det kommer att finnas människor som kommer eller åtminstone försöker utnyttja det Det kommer att finnas människor som försöker fuska människor ut ur deras bättre redskap Men det finns goda och generösa människor på nätet Det finns ärliga människor där ute och det är det som gör samhällen stora Att människor kan komma ihop, komma och samarbeta Tre av er väckte negativa poäng till diskussionen Vilka är fortfarande poäng Och jag värderar varje persons åsikter lika bra Men samtidigt frågar jag vad som kan dra nytta av ett genomförande som det här jag inte försöker sva någon mening men har folk se båda sidor av myntet För och nackdelar, om du kommer. Men jag gillar att bredda mitt eget sinne om olika ämnen Så snälla fortsätt diskussionen. 02-07-2015 08 46 PM. Message 8 of 9 96 Views. Re Gear Trading System. Jag ser det inte hända detta sent i spelcykeln. 03-07-2015 06 42 PM. Message 9 av 9 96 Visningar. 2017 Activision Publishing, Inc AKTIVITET, UPPFATTNING AV DUTY, MODERN WARFARE, SAMMANTRÄDNING AV DUTY MODERN WARFARE, och UPPHANDLING AV DUTY INFINITE WARFARE är varumärken som tillhör Activision Publishing, Inc. Denna webbplats använder cookies Genom att fortsätta att surfa på webbplatsen godkänner du vår användning av kakor Ta reda på mer här. Vapenhandelssystem i Advanced Warfare Plus Direkt Elite Vapenlåser. Möjligt vapenhandelssystem i Advanced Warfare Plus tjänar Elites direkt D COD Champs 2015-biljetter Cooper Pees på min säng. ElGato HD60 är det bästa capture-kortet där ute Amazon Link. Improve ditt mål direkt Använd kod TMARTN för att få 10 av KontrolFreeks.5 från Astro Headsets. My YouTube Min andra kanal Min Twitter Min Facebook Min hemsida ItsAllViral. Post din kommentar. Be den första att kommentera. by admin 2 år sedan 401 Views. by admin 2 år sedan 373 Visningar. Av admin 1 år sedan 110 Visningar. Av admin 2 år sedan 317 Visningar. Av admin 1 år sedan 67 Visningar. Av admin 1 år sedan 44 Visningar. Av admin 1 år sedan 49 Visningar. av admin 2 år sedan 41 Vi ews. by admin 2 år sedan 205 Visningar av admin 2 år sedan 150 Visningar. av admin 1 år sedan 44 Visningar. av admin 2 år sedan 183 Visningar. av admin 1 år sedan 219 Visningar. av admin 2 år sedan 155 Visningar. av admin 1 år sedan 80 Visningar. av admin 2 år sedan 81 Visningar. av admin 1 år sedan 94 Visningar. av admin 2 år sedan 150 Visningar. av admin 1 år sedan 51 Visningar. av admin 1 år sedan 90 Visningar av admin 2 år sedan 195 Visningar. Av admin 2 år sedan 138 Visningar av admin 2 år sedan 75 Visningar. Av admin 1 år sedan 64 Visningar. Lägg till i playlist. Sorry, endast registrerade användare kan skapa playlists. Weapon Trading System i Advanced Warfare Plus Direkt Elite Weapon Unlocks. Eventuellt vapenhandelssystem i Advanced Warfare Plus tjänar Elites direkt D COD Champs 2015-biljetter Cooper Pees. Post på sociala medier. Top Channel.2017 AVA360 Portugisiska Alla rättigheter reserverade. Emoji Finder.

No comments:

Post a Comment